Indlæser...

JYTTE FRA MARKETING ER DESVÆRRE GÅET FOR I DAG

Hæftet

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

299,95 DKK
Varenr.
9788702243581

Lager i butikker

Indlæser lager...

Reserver i butik

Mere information
Varenr.9788702243581
FormatHæftet
ForfatterMorten Münster
Udgivelsesdato18. sep. 2017
Write Your Own Review
Du anmelder:JYTTE FRA MARKETING ER DESVÆRRE GÅET FOR I DAG
Kontakt os om dette produkt

Send os forespørgsler, du måtte have. Vi kontakter hurtigst muligt.

Vi fandt andre produkter du måske kan lide!
Du har tilføjet til din indkøbskurv.