KUNDEREJSEN OG DE USTYRLIGE KUNDER I EN DIGITAL TI

Paperback

Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder er et opgør med vanetænkning, forældede dogmer og forretningsmodeller, ensidigt teknologi fokus og mindset gabet mellem virksomhed og kunde. Kunderejsen bliver mere og mere afgørende for din virksomheds fremtidige succes. Data og kundeindsigt er nødvendige hvis man ønsker succes og vækst. Det kræver et nyt mindset til kunder og marked. Ikke alene har forbrugeradfærden ændret sig – heraf ”ustyrlige kunder” i titlen på denne bog – men også den øgede digitalisering og ”mobilization” har flyttet udviklingen fra lineær til cirkulær kundeadfærd. Nye paradigmer og værktøjer er derfor nødvendige. Det starter med et nyt mindset hos ledelsen og medarbejderne for at følge med kunderne. Men også, at forstå og anvende data og nye værktøjer. Kunderejsen kommer mere og mere i fokus. Så start med at gøre det rigtige rigtigt! I denne bog har vi samlet en række værktøjer til dette. Bogen er skrevet af Per Østergaard Jacobsen, der er regnet som en af de førende eksperter i kunderelationer og Professor Torsten Ringberg, CBS, der gennem sin forskning har dyb indsigt i forbrugeradfærd. Begge har således stor erfaring i arbejdet med kunder, data og mindset.

129,95 DKK
Varenr.
9788799571451
KUNDEREJSEN OG DE USTYRLIGE KUNDER I EN DIGITAL TI er tilgængelig til at købe i intervaller af 1

Lager i butikker

Indlæser lager...

Reserver i butik

Mere information
FormatPaperback
ForfatterPER ØSTERGAARD JACOBSEN OG TORSTEN RINGBERG
Udgivelsesdato20/11/2020
Varenr.9788799571451
Write Your Own Review
Du anmelder:KUNDEREJSEN OG DE USTYRLIGE KUNDER I EN DIGITAL TI
Kontakt os om dette produkt
Spørgsmål om:KUNDEREJSEN OG DE USTYRLIGE KUNDER I EN DIGITAL TI