Indlæser...

MARKEDSFØRINGSHÅNDBOGEN

Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?
Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?
Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?


Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.
Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.


Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

299,95 DKK
Varenr.
9788740652659

Lager i butikker

Indlæser lager...

Reserver i butik

Mere information
Varenr.9788740652659
ForfatterHanne Wick og Dorthe Klyvø
Udgivelsesdato15. okt. 2018
Write Your Own Review
Du anmelder:MARKEDSFØRINGSHÅNDBOGEN
Du har tilføjet til din indkøbskurv.