Indlæser...

SÅDAN DIGITALISERER MAN EN KOP KAFFE

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign. Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

299,95 DKK
Varenr.
9788702266825

Lager i butikker

Indlæser lager...

Reserver i butik

Mere information
Varenr.9788702266825
ForfatterKris Østergaard
Udgivelsesdato1. mar. 2019
Write Your Own Review
Du anmelder:SÅDAN DIGITALISERER MAN EN KOP KAFFE
Du har tilføjet til din indkøbskurv.